Maxiecu Wersja Full 27 Marek – Pe?na Diagnostyka Polski Program + Interfejs Mpm Usb

1 990,00

Opis

Maxiecu Wersja Full 27 Marek – Pe?na Diagnostyka Polski Program + Interfejs Mpm Usb

MaxiEcu to profesjonalne oprogramowanie diagnostyczne umo?liwiaj?ce pe?ne skanowanie wielu podzespo?ów pojazdu. W zale?no?ci od modelu samochodu mo?liwe jest skanowanie takich elementów jak: Silnik, ABS, Airbag, DPF, Skrzynia Biegów, ESP, BCM i wiele innych. Program w ca?o?ci w j?zyku polskim w zestawie z dedykowanym interfejsem MPM-COM na przewodzie USB. Oprogramowanie MaxiEcu ma charakter modu?owy co oznacza, ?e u?ytkownik mo?e zdecydowa? si? na zakup modu?u tylko dla jednej wybranej marki lub te? kilka b?d? wszystkie. Oferty na inne marki oraz wersj? FULL znajdziecie Pa?stwo w naszym sklepie. MODU?OWO?? MAXIECU Wersja FULL ze wszystkimi dost?pnymi markami w cenie 1550 z? za komplet jest przeznaczona dla profesjonalistów, którzy na co dzie? pracuj? z ró?nymi markami pojazdów. Wersja FULL zawiera nast?puj?ce marki: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Chevrolet, Chrysler, Dacia, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Iveco, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mini, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Suzuki, Toyota, Volkswagen. Istnieje tak?e mo?liwo?? zakupienia ta?szych wersji pod jedn? mark? w cenie 450 z? i ewentualnie dokupi? jedn? lub dwie dodatkowe marki w cenie 100 z? za mark?. Pe?na lista wspieranych marek, modeli i obs?ugiwanych systemów W prezentowanej konfiguracji proponujemy program MaxiEcu w wersji FULL wraz z uniwersalnym dla wszystkich marek interfejsem MPM-COM na przewodzie USB. MaxiEcu w wersji FULL w zale?no?ci od modelu i rocznika mo?e mie? ró?ne funkcje diagnostyczne. Szczegó?owe zestawienie wszystkich marek znajdziecie Pa?stwo poni?ej: Alfa Romeo od 1997r. do 2010r. Audi od 1990r. do 2011r. Bmw od 1986r. do 2015r. Citroen od 1989r. do 2014r. Chevrolet od 2002r. do 2016r. Chrysler od 2001r. do 2014r. Dacia od 2001r. do 2013r. Daewoo od 2000r. do 2005r. Fiat od 1994r. do 2010r. Ford od 1994r. do 2014r. Honda od 2003r. do 2014r. Hyundai od 1998r. do 2013r. Iveco od 2000r. do 2014r. Jaguar od 2000r. do 2015r. Kia od 2000r. do 2013r. Lancia od1998r. do 2010r. Land Rover od 1997r. do 2014r. Mazda od 1999r. do 2014r. Mercedes od1993r. do 2011r. Mini od 2000r. do 2014r. Nissan od 2000r. do 2010r. Opel od 1986r. do 2014r. Peugeot od 1989r. do 2014r. Renault od 1980r. do 2014r. Rover od 2000r. do 2014r. Saab od 1998r. do 2012r. Seat od 1991r. do 2011r. Skoda od 1995r. do 2010r. Smart od 1998r. do 2014r. SsangYong od 2004r. do 2009r. Suzuki od 1998r. do 2014r. Toyota od 1998r. do 2015r. Volkswagen od 1990r. do 2011r. Najwa?niejsze cechy programu to: Samodzielna diagnostyka pojazdu na poziomie warsztatu Modu?owy charakter – p?acimy za te marki, które potrzebujemy Prosty w instalacji i intuicyjny Du?o wi?ksze mo?liwo?ci ni? programy bazuj?ce na OBD2 Cz?sto aktualizowany Do?ywotnia licencja Darmowe aktualizacje w ramach licencji Ca?y czas rozwijany (nowe modu?y niebawem) 24 miesi?ce gwarancji na interfejs W zale?no?ci od modelu pojazdu oraz rocznika dost?pna jest diagnostyka nast?puj?cych podzespo?ów auta: Silnik Deska rozdzielcza Ci?nienie opon ABS Immobiliser Central gateway ESP Drzwi Dodatkowy modu? grzewczy SRS, Airbag Nadwozie Górny panel sterowanie Pompa paliwa Klimatyzacja Centralny zamek Zawieszenie O?wietlenie Uk?ad kierowniczy BCM Modu? przyczepy System parkingowy Sterowanie dachem w kabrioletach Pozyskiwanie danych sygna?u i modu?u sterowania We wszystkich tych modu?ach mo?emy dokonywa? nast?puj?cych operacji: Odczyt kodów i kasowanie usterek Kodowanie sterowników Kasowanie inspekcji serwisowych i olejowych Pomiar parametrów Test elementów wykonawczych Regulacja podstawowa W ramach wersji FULL mamy mo?liwo?? diagnozowania przez OBD2 wszystkich marek samochodów zgodnych ze standardem OBD2, a zatem bez znaczenia na mark? czy model samochodu b?dziemy mogli wykona? m.in. nast?puj?ce operacje: Odczyt kodów i kasowanie b??dów silnikowych Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE Odczyt bie??cych parametrów pojazdu LIVE DATA W zestawie MaxiEcu FULL znajdziecie Pa?stwo: P?yt? CD zawieraj?c? oprogramowanie MaxiEcu FULL w j?zyku polskim Interfejs diagnostyczny USB MPM-COM Przewód USB do podpi?cia interfejsu z komputerem Wymagania techniczne oprogramowania: Komputer PC lub laptop System Windows XP, Vista, 7, 8 lub 10 w wersjach 32 lub 64 bitowych Procesor Pentium II 400 MHz lub wy?szy port USB dost?p do internetu w celu wygenerowania klucza i rejestracji programu interfejs MPM-COM (w zestawie) Przyk?adowe ekrany widoczne w programie na przyk?adzie ró?nych marek Kody usterek Zanim wykasujemy usterki mo?emy je zapisa? w raportach, aby mie? do nich dost?p w przysz?o?ci Pomiar parametrów pojazdu m.in. wtryskiwaczy, turbiny, przep?ywomierza i innych Mo?liwo?? zapisania parametrów w formie wykresów co umo?liwi nam ?atwiejszy odczyt i interpretacj? wyników poprzez porównanie rzeczywistego odczytu z zadanym przez komputer steruj?cym prac? silnika Testowanie elementów wykonawczych i mo?liwo?? wymuszania za??czania podzespo?ów przez oprogramowanie. Przydatne kiedy chcemy np sprawdzi? prac? wentylatora na zimnym silniku. Mo?liwo?? kodowania sterowników – mamy tu mo?liwo?? np. zmiany j?zyka wy?wietlania, za??czanie ?wiate? dziennych, aktywacj? tempomatu i wiele innych: Bardzo wa?n? funkcj? jest mo?liwo?? dokonywania adaptacji podzespo?ów po ich wymianie, a zatem mo?emy tu kodowa? wtryskiwacze, zawór EGR, przepustnic? itp. Mo?emy tak?e sprawdzi? szczegó?owe informacje dotycz?ce sterownika, jego aktualnej wersji, odczyta? VIN pojazdu itp. W zestawie z oprogramowaniem znajdziecie Pa?stwo innowacyjny interfejs MPM-COM w wersji na USB Jego g?ówne zalety to: Ca?kowicie polska solidna konstrukcja (jako?? bez porównania w stosunku do chi?skich klonów) Wbudowany multiplekser eliminuj?cy konieczno?? korzystania z jakichkolwiek przej?ciówek – tego nie maj? inne interfejsy Kompatybilny z innymi programami dost?pnymi na rynku Bardzo szybki przesy? danych Gwarancja 24 miesi?ce Jest to urz?dzenie du?o bardziej zaawansowane ni? tradycyjne interfejsy USB ELM327 OBD2. Poni?ej prezentujemy porównanie interfejsów Interfejs MPM-COM ELM 327 Procesor AT91SAM7S PIC18F2580 Architektura 32 bity 8 bity Ilo?? instrukcji na sekund? 45 milionów 4 milionów Ilo?? pami?ci flash 256 KB 16 KB Wspierane pr?dko?ci po??czenia 9600 bps do 1 Mbps 9600 bps do 500 Kbps Niestandardowe protoko?y komunikacyjne wspiera Nie wspiera Pe?na obs?uga magistrali CAN wspiera Nie wspiera Magistrala 1wire CAN (Opel) wspiera Nie wspiera Aktualizacja oprogramowania wspiera Nie wspiera Multiplekser wbudowany brak Pojemno?? bufora RX obd-2 256 B 8 B Badanie linii zap?onu wspiera Nie wspiera Tryb oszcz?dzania energii wspiera wspiera Jak wida? na powy?szej tabeli do pe?nej diagnostyki samochodu potrzebujemy zarówno profesjonalnego oprogramowania (MaxiEcu) jak i dedykowanego interfejsu, który umo?liwia odczyt zaawansowanych podzespo?ów pojazdu (MPM-COM) Nale?y pami?ta?, ?e kupuj?c oprogramowanie MaxiEcu po wygenerowaniu imiennego klucza nie ma ju? mo?liwo?ci zwrotu programu. Jest to zwi?zane z aktywacj? imiennej licencji na u?ytkownika. Zapraszamy równie? do zapoznania si? z poradnikami video dotycz?cymi poszczególnych operacji w programie MaxiEcu. Poradniki znajdziecie Pa?stwo klikaj?c w link poni?ej: PORADNIKI VIDEO MAXIECU

: Narz?dzia warsztatowe

václav laurin, amortyzatory, bmw 1 2018, ustąp pierwszeństwa przejazdu, oto moto konin, t-roc premium, bramki na a2 lokalizacja, audi a6 3.0, citroen c4 picasso silniki, roush mustang, sprawdzanie przebiegu niemcy, nissan qashqai 2018, ford kuga 2.0 tdci, salon lamborghini w polsce, jeep renegade 2016, honda jazz warszawa, opel insignia 2014, samochody osobowe nowe miasto lubawskie, kiedy tramwaj musi ustąpić pierwszeństwa

yyyyy